2010-12-05

Montering.....

Fick hem våra matmöbler i fredags. De hade ringt från Chilli när jag var på jobbet. Utlämning av möbler sker fredag, måndag och tisdag!! BJÖÖÖRN!! Du MÅSTE åka och hämta de idaaag!! sa/skrek jag till B när jag kom hem från jobbet i fredags förmiddag. Så han for in till Uppsala efter jobbet och hämtade upp möblerna. Och inte kunde det väntas med montering heller! Nej, upp med det bara!! :) Fast hann bara med bordet och två stolar innan Idol började...

Montering in progress

Här är det klart :)

..så de resternade fyra stolarna monterade jag ihop igår förmiddag då Luddeskrutt sov och B var hängig och låg på soffan! Visst blev det fint?? Jag, eller vi ska jag säga, är supernöjda :)

1 kommentar:

Madde sa...

Jättefint och passar verkligen huset, lite gammaldax.
Hoppas ni haft en bra helg, här har det varit fullt upp. Helgens sista främmande gick precis.

Kram kram Madde