2010-12-23

Dan före dan...:)

Såhär dan före dan fick vi sovmorgon. Eller ja... Om jag nu inte hade vaknat 7.15 och både B och Ludde sov som stockar... 7.30 hörde jag Ludde snacka inne på sitt rum så jag gick ner och gjorde kaffe och välling. När jag kom upp igen sov han... Så jag fick ligga i sängen och dricka mitt morgonmyskaffe och kika på Nyhetsmorgon en stund i fred :)

Nu har B farit in till Uppsala för de sista julklapparna och lite annat fix, Luddeskrutt sover igen och när han vaknat ska han och jag åka in till Östhammar och fixa den sista maten och lite annat.

Under dan ska skinkan griljeras, Jansson ska göras och pepparkakor ska bakas :) Det är allt, sen är vi klara för mysigt julfirande här hemma imorgon! B´s syster med familj och hans pappa kommer och firar med oss.

Om jag inte kikar in nåt mer innan morgondagen så önskar jag er alla

En riktigt God Jul!!

Ta hand om varandra och kom ihåg, det är barnens dag!!

Inga kommentarer: