2009-12-07

Ny blogg?!

Nej då, men nytt utseende i alla fall :)

Vi får väl se, jag kanske ändrar om igen under dagen...;)

Idag på schemat står det besök hos Bm kl 9.00. Efter det tänkte jag åka till jobbet och se om de har tid att äta frukost med mig :)
Ska försöka hinna med (läs orka) baka Rocky Road-fudge idag oxå... Och kanske Drömmar om jag verkligen hinner..;)

Annars har det varit en ganska lugn helg. I fredags vart det Idol. Vilken gastkramande avslutning på den Idol-kvällen!! Tänk att Erik hängde löst!! Tur att svenska folket tog sig i kragen och verkligen röstade på honom... Calle o Erik på fredag!! Kanon!
I lördags var vi och firade B´s syster som fyllde år. Massa goda kakor och tårta bjöds det på. Kvällen var sen jättelugn. Kollade Robinson och slöade.
Igår tvättade vi. I nästan 8 timmar!! Nja, kanske inte effektiv tid men vi hade tvättstugan dubbla tider, från 10-18.. Först våra egna kläder, sen passade vi på att tvätta alla! bebiskläder. Var ju en del.:S Plus att vi tog babysitter-överdraget, mattor, Bebbens sängkläder mm... Så skönt att ha det gjort. Men upptäckte att vi har bara två bodys och tre pyjamasar i stl 50.. Så nåt set till där kommer införskaffas :) Sen storstädade B hela huset medans jag bakade och småplockade lite. Orkar inte så mycket nu förtiden och får så ont efter en hel dag så B får tyvärr dra det tunga lasset här hemma för tillfället.. Love you babe!! ;)

Nu fixa till nunan innan man ger sig ut på stan...;)

Ha en fin dag!
Kramar!

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag tycker den blev fin. Flickorna är så söta :-)
Kram