2009-12-31

Gott Nytt År!!

Så var årets sista dag här. Vad fort det här året gått! Mycket har hänt :)

B´s och mitt hela första år tillsammans :) OCH det sista året bara han och jag..
I april kom glädjebeskedet! Vi väntar en liten :) Efter det blev inget sig likt. Resten av året har färgats av att en liten bebbe växer och gror inom mig och att VI ska bli föräldrar! Underbart! :) Jag har gått och längtat i åtta månader och idag är det endast åtta! dagar kvar till BF!! Det har gått så fort! Jag minns när jag satt och läste om fostrets utveckling vecka efter vecka från v 5 ungefär :) Och nu är vi snart framme! Snart är han här! :) Vårt älskade lilla barn!

I slutet på maj åkte vi på en underbar resa till Thassos, Grekland. Lite konstigt kändes det dock.. Magen var lite smårund och semestedrinkarna byttes ut mot cola :) Så var det iofs hela sommaren men semesterölen har jag absolut kunnat vara utan. Finns ju god alkoholfri öl ;)
Vi åkte också på en liten roadtrip genom Sverige. Eller nja, en liten del av Sverige iaf :) Slutdestinationen var Ullared :) Vilken upplevelse! ;)

Ikväll blir det lugnt firande hemma hos oss. B´s syster med familj kommer på middag. På menyn står chevrétoast med honung till förrätt, oxfilé med ugnsrostade rotsaker med honung och balsamico och rödvinssås till varmrätt och chokladpannacotta med färska bär till efterrätt. MUMS!!

Och till min förvåning kommer våran bebbe med stor sannolikhet bli en 2010:a :)
Jag har hela tiden trott han ska komma i december men icke... En januarikille blir det :)

Jag hoppas att ni Alla kommer få en bra nyårsafton och ett bra nytt år, 2010!!! Det kommer jag få ;)

Kram på er!!


Inga kommentarer: