2009-12-11

Bebisshopping

Idag har jag handlat det mesta vi kommer behöva till den dan vår älskade bebis kommer hem med oss :)
Köpte blöjor, tvättlappar, våtservetter, olja, talk, nappar, napphållare, de är ju såå söta alla nappar och grejer, skulle kunna köpa hur många som helst :) Nu vet man ju inte om bebben kommer vilja ha napp men om så finns det i alla fall hemma. Sen blev lite nappflaskor och andra prylar också... Gud så roligt det var :) Längtar som 17 efter vår bebis nu!!

I morse vaknade jag av en hel del förvärkar... De kom tätt så mitt i nyvakenheten och förrvirrelsen försökte jag räkna hur många minuter det var mellan dom :) Gick inget vidare kan jag säga ;) Men de avtog så småningom så ingen fara den här gången. Men jag hann tänka en hel del! Ska jag väcka B? Har vi packat väskorna klara? De är dom i stort sett så det behöver jag egentligen inte fundera på.. Sen kommer vi till det mest tokiga man kan tänka på när man tror att det satt igång... IDOL!! Hur kommer det bli ikväll? Det är ju Idol-finalen kl 20?! Kommer jag kunna se den? Hoppas de har TV på rummet! Herrgud!! Hur kan man tänka på sånt?! :) Får skylla på förrvirrelsen ;)

Ska försöka börja med julkorten idag. Vet inte om jag har orken och motivationen riktigt, så får se hur det blir med det... Är ju roligare att pyssla när man har rätt känsla och pyssel-motivationen är på topp!

Senare ikväll till Idol-finalen ska vi göra hemmagjord Calzone med skinka och mozzarella :) Mums fillibabba!!!
B är och jobbar en stund nu på em så får se när han kan tänkas komma hem.

Hoppas ni får en bra fredagkväll allihopa!

Kramar!

Inga kommentarer: