2009-12-09

MyKidoo

Igår var jag hos Sophie på MyKidoo-party. Gud så mycket gulligt och fint dom säljer :) Skulle kunna beställt en hel del men la band på mig själv så det blev bara en body med tillhörande mysbyxor. Bodyn är en "växabody" så bebisen kan ha den lite längre än vanligt :) Är ju inte så värst billiga kläder men det blir billigare att köpa på homepartys än på internet, så jag slog till. Tänkte att Bebben skulle ha de som sina första kläder på BB :) Ville oxå att B skulle få se grejjerna jag var sugen på innan jag beställde ;) Så om ett par dar har vi kläderna här, enkelt och smidigt!


Jag hann faktiskt med att baka Rocky Road-fudge igår oxå :) Gissa om de blev goda? Åhh, farligt goda rent ut sagt ;)



Nu ska jag pallra mig iväg till affären. Har lite mer att skriva om så återkommer om ett tag :)

Kramar!!

Inga kommentarer: