2009-12-14

Helguppdatering

Ska börja med att säga att jag fick faktiskt se hela Idol-finalen ;) Och Erik!! Är han bra eller vad?!
Till Idol åt vi världens godaste hemmagjorda Calzone!! Så otroligt gott det var :)

I lördags höll vi på och pulade lite här hemma. B rensade ur "skräprummet" och åkte och kastade allt skit.. Så nu kan man faktiskt gå in där utan att behöva flytta på diverse grejer som stod överallt. Nu är det typ bara en kontorsstol kvar där som vi ska bli av med. Skönt!!

Sen kom Brittis, pappas fru, över på en fika :) Trevligt att få en liten pratstund på "tu man hand". Just när hon kom åkte B iväg och övningskörde med hans systerson som ska köra upp på onsdag, så vi fick fika själva :) Brittis hade med sig världens sötaste bebiskläder till Bebben (som kommer passa perfekt som dopkläder) och en Bukowski-nalle som är såå fin! TACK Brittis! :)


När hon åkt satte jag mig och började knåpa ihop lite julkort. Blev rätt nöjd faktiskt. Har gjort de sista idag. Mysigt, nu när SNÖN VRÄKER NER och det är helt vitt ute :) Julkänslan har verkligen infunnit sig nu!

Pysselbordet


En del av Julkorten


Igår var en skitdag! Jag var såå trött, mådde dåligt och orkade ingenting. Soffan var min bästa vän :) Men vi firade iaf Lucia och fikade med glögg, lussebullar och pepparkakor :) Mums!!

När jag slitit mig från datorn ska jag nog ta och göra lite mera Rocky Road-fudge. Dom hade en tendens till att ta slut väldigt snabbt;) B tog oxå med lite till jobbet och de blev succé så ska göra lite så han får ta med igen :)

Hoppas ni har en bra dag och att ni fått liite snö i alla fall ;)

Kramar!

2 kommentarer:

Jennie sa...

Tack snälla Malin...=)!!

Åh,då har du inte långt kvar...=) Mår du bra?

Känns jätteskoj & spännande,men samtidigt så himla overkligt för oss än...=)

Vilka söta bebiskläder!!

Kram från Mora! och God jul & så klart lycka till <3

Helena sa...

Nej jag ahr itne fatt nagon sno alls faktiskt ;) Hoppas att allt ar bra med dig och magen och Bjorn. Och att ni haft en god jul :) GOD har den sakert varit, sa mycket som du bakar och fixar :)

Puss och kram fran en sjuk Helena som ar pa surfcamp!