2011-01-29

En tripp till Falun

Idag for jag, min syster och Luddeskrutt upp till Falun för att fira mor som fyllde "pensionär" igår :)
B är ute med jobbet ikväll så han kunde inte följa med :( Men vi hade det bra ändå ;)
Mamma bjöd på god mat och fika och TVÅ olika tårtor :) Det ni!!

Eftersom syrran måste jobba imorgon blev det att åka hem igen mot kvällningen. Jobbigt när det är en bit, sisådär 19 mil... Men jag körde upp och syrran hem så det var okej :)

Ludde var så trött när vi kom hem så han somna på direkten efter en flaska välling. Han sov i bilen upp, ca 45 min, sen sov han inget mer förrän i bilen på väg hem. Ca 2 tim! I Uppsala vakna han och var vaken hela vägen hem, men precis innan Gimo, då det är ca 1 mil kvar hem fick han nog! Världens ledsnaste lilla kille :( Stannade till vid macken i Gimo och lugnade honom och han fick min plånbok att pilla på, då var han nöjd :) Men han tappade plånboken och då var det inte lika kul längre... Är så hemskt att höra han i bak vara ledsen men man kan ju inte stanna heller för så fort man startar bilen börjar det igen. Skruttpluttten! Han var så trött stackarn.. Men nu så sover han så gott i sin säng och jag ska gå och göra detsamma nu :) Trött är bara förnamnet :S

Kram och gonatt på er!

Inga kommentarer: