2011-01-09

En helt vanlig söndag

Morgonen startade kl 8 med välling för skrutten och kaffe och smörgås för B och mig i sängen :) (Iofs så vaknade liten vid 5 första gången och fick välling, men ändå...)
Jag gick upp vid 10, då hade jag fått nog och blev lite rastlös. Men det var inte värre än att jag satte mig i soffan med Vinterstudion på tv:n och datorn i knät ;) Gick upp vid 11 för att kolla till de andra två och då sov båda mina hjärtan så sött i vår säng :) Vid 12 vaknade de igen..

Sen har det inte hänt så mycket mer här hemma idag. Julkartongerna har burits ut i förrådet, en flyttlåda med gardiner och dukar har packats in i skåp, en lampa har hängts upp i vardagsrummet... Typ så, det är det :)
En skön slapparsöndag med andra ord :) En maskin med tvätt har körts oxå, icke att förglömma!

B är nu på innebandy, jag har bråkat med skrutten i en halvtimme för han inte ville ligga i sin säng och sova. Ludwig-Mamma, 0-1 ;) För den här gången. Det får bli ett eget inlägg om nattningen....:S

Puss och kram på er!

Inga kommentarer: