2009-04-29

Så.. ny vecka nya utmaningar =) Har egentligen inte så mycket att dela med mig av..

I måndags var jag ju till naprapaten igen för att knäcka ut de knutor han inte fick loss sist. Och ja, det knakade och brakade!! Det är så fruktansvärt att ligga där just då men oj så skönt de känns efteråt. Helt klart värt det =)

Var ledig igår så det blev en del pyssel ute. Planterade lite nya blommor tex, tagetes och lobelia i de krukor där jag haft påskliljor och sånt.
Rensade en rabatt oxå som såg för jäklig ut. Massa, massa gräs och ogräs som satt som berg. Men jag lyckades få bort allt =) Efter den rensningen var jag rätt slut kan jag säga...Under allt gräs fanns oxå massa jordgubbsplantor som jag sparade och planterade om =) Sådde solrosfrön i den rabatten så får se om det blir några ståtliga solgula växter =)

För mig blir det jobb hela valborg. 7-17 imorgon så lär vara rätt mör på kvällen. Men vi ska vara hemma hos oss med några vänner och grilla och ha det gott =) Blir nog supertrevligt det =) Jag ska upp och jobba kl 7 på fredag så det blir nog en lugn kväll gissar jag...

Nej, nu blir det hockey och chipsskålen en stund ;)

Kram på er / Malin
(Som Fylking säger: Äääntligen!!=))

Inga kommentarer: