2009-04-17

Fredag

Fredag igen.. Ledig idag så sov till 9.45 ungefär =) Sköönt! Men gud så svårt det är att komma igång när man sovit så länge. Nu är kl. 10.37 och det enda jag gjort på morgen är att tagit mig en kaffe och satt mig framför datorn! Ska sätta fart snart, lovar =)
Idag tänkte jag förså lite frön. Det blir höga luktärt som doftar alldeles underbart, också blir det en sommarblomsterblandning som innehåller bla. blåklint, aster och zinnia. Och så blir det en blodamarant. Kommer bli såå fint i våra rabatter =)
Senare idag när B slutat ska vi kankse åka till Thun´s. En "outlet"affär kan man kalla det. De säljer märkeskläder från bla Vero Moda, Diesel, Nike, Adidas och massa fler för typ halva priset plus att de har barnkläder och massa heminredning =) Där kan man shoppa loss kan jag lova =)
Luktärt

Blodamarant

Och min favvoblomma, Gerbera

Nej ni, nu dags att aktivera Malin för idag =)

Ha en bra dag alla! / Malin

Inga kommentarer: