2009-04-24

Nackont :(

Idag är ingen bra dag. Jag är hemma från jobbet pga nackhelvetet!!
Igår morse så sträckte jag väl antagligen till nacken på nåt vis så hade sketont hela dan på jobbet. Kändes som att varje rörelse skulle få nacken att spjärna emot. Gick hem lite tidigare för jag gjorde ändå ingen nytta kände jag... Så det blev soffläge så gott det gick igår kväll. Ringde och bokade tid hos en naprapat så ska dit nu kl 11. SKÖNT ska det bli =) Nja, inte skönt när dom väl knäcker och brakar men väldans skönt efteråt iaf =)
Jag har allt som oftast ont i nacken och är stel och så men gör inget åt det! Vad är det för fel på mig igentligen?! Jag vet ju att träning är det som hjälper i längden. Måste verkligen ta tag i träningen för annars vet jag inte hur det kommer att bli om några år. Jag har ju det yrke jag har med tunga lyft och dragandes på tunga pallar så det enda som underhåller kroppen och håller inflamationer och stelhet i nacke och rygg borta är ju träning. Hmm, skärpning säger jag bara!! Annars blir man väl förtidspensionär inom kort!!

Nu ska jag fixa mig iordning inför en session av knakande och brakande =)


Wish me luck!! =)

Kramar / Malin

Inga kommentarer: