2009-04-21

Vår

Tycker det är så skönt att våren äntligen är här!! Man blir så glad och det är verkligen lättare att komma upp på morgnarna nu när solen skiner. Såg på vädret imorse att vi kan få upp mot 17-18 plusgrader framåt helgen :) Underbart säger jag bara!! Tur man är ledig då :)

Igår på eftermiddan efter jobbet oljade vi äntligen in altanen. Vilken skillnad det blev! Jag började också olja in staketet runt altanen men blev inte riktigt färdig, har lite kvar. Ikväll blir det inget för jag jobbar sent men på torsdag kanske jag kan få pensla lite igen :)

Och som vanligt på måndagar var det tvättardags. B tog hand om det mesta medans jag vilade mig på soffan ;) Han är bra min karl :)

Mina blodamarantfröer börjar växa till sig nu. Hoppas de växer snabbt så jag kan sätta om dom och sen ut i rabatten. Luktärten går det saktare med men dom kommer nog igång snart dom med :)

Börjar 12 idag så ska ta och fixa lite här hemma nu innan det är dags för jobb.

Ha en underbar dag alla :) Kramar / Malin

Inga kommentarer: