2009-04-04

Underbara årstid

Våren är verkligen underbar! Alla dofter, småkryp (som jag visserligen hatar med dom tillhör iaf våren) humlor och flugor, blommor och allt som hör våren till, allt är så fint nu! Igår fick jag dessutom årets första myggbett, hör och häpna!! Jag som är lite allergisk oxå... Bettet är ca 7 cm i diameter!!

Efter en lagom stressig jobbardag kom jag hem, bytte om till capribyxor och t-shirt, gjorde mig en kaffe och sen raka spåret ut i solen. Vilken underbar dag!! Köpte en högtryckstvätt idag så B tog en repa med den på altanen. Den behöver verkligen göras ren med mirakelmedel och inoljning efter det =) Vi har oxå haft vårens första grillning idag=) Korv med bröd och räksallad blev det. Och en kall öl till förstås =) Och ikväll blir det ännu mera öl. Som sagt, öltält på Pinglan =)


Privata bilder

Kanske dags att införskaffa oss en ny grill =) Börjar rosta sönder den vi har. Vi har funderat på gasolgrill men lukten av kol och tändvätska och rök är oslagbar =)

Ha en skön kväll alla!!

Kram / Malin

Inga kommentarer: