2010-04-06

Home alone

Vilken dag vi har haft!! Solen har skinit som aldrig förr :) Fast lite moln fanns det som skymde solen ibland så man huttrade till. Men uunderbart med SOL!! Ludde och jag tog en kort promenad och när vi kom hem igen gick jag in och gjorde mig en kopp kaffe och satt ute och njöt :) Ludwig sov så skönt i vagnen. Det måste va det bästa för dom små: ingosade i massa filtar och mysiga kläder och sova i vagnen till fågelkvitter :) Skulle i alla fall jag tycka.
B kom hem lite tidigare från jobbet eftersom han ska va borta i flera dar... Han ska till Sigtuna på utbildning och kommer inte hem förrän på fredag :( Hur ska vi klara oss, jag o Ludde?! Vi kommer sakna honom!
Har försökt boka in varje dag så jag har nåt att göra. Imorgon var det tänkt att jag o Dessan skulle ses men hennes P skulle va hemma hela veckan ut så hon ville inte åka bort då. På torsdag ska vi i "gamla" föräldragruppen fika på stan :) Ska bli så kul att få se alla små bebisar som man bara "sett" i magen innan :) "Gamla" föräldragruppen är den som jag gått i innan förlossning så alla vi har ju fått barn nästan samtidigt. Förrutom några som vill kika ut tidigare, i december :)
Den nya som vi går i nu kan det skilja några månader på barnen, men det gör ju inget, det är bara kul att få träffa nya människor :)
Och sen på fredag kommer Helena och hälsar på!! Wiihoo!! :) Hon har varit på en jorden runt-resa i ett halvår så det var längesen vi sågs nu.. Ska bli såå kul!! Hon har längtat efter att få träffa Ludde och nu ska hon äntligen få göra det :)

Nej nu ni, nu är DH som gäller :)

Gonatt på er!


Inga kommentarer: