2009-11-05

Jag ser det snöar...

Tjoho! Första snön faller ner ordentligt nu och marken är faktiskt vit :) Synd bara att det kommer försvinna så fort.. Är nollgradigt nu men skulle bli några plusgrader frampå dan :(

Vi får se, just nu är det bara att njuta av det vita som faller från himlen :)
Det är ju nästan så man vill börja julpynta lite smått ;) Men än är det lite för tidigt va? Eller??!!
Älskar snö och vintern!


Så här ser det ut på vår altan just nu. Har kommit lite till sen bilden togs bara :)
Gissar att det är dags att ställa undan utemöblerna nu ;) Får fixa det i helgen..

Igår var det min sista jobbardag på nåt år sådär =) Nu är det bara att vänta på att bebben vill komma :) Känns lite både och faktiskt att inte få gå till jobbet.. Men det är också skönt att veta att jag bara kan ta det lugnt nu fram till "Ludde" kommer, för sen blir det inte så mycket lugn o ro kan jag gissa ;)

Har inte bytt däck på bilen än :S
Vi ska fixa det i helgen så på sätt o vis hoppas jag att det inte blir så kallt och så halt innan dess..

Men visst är det mysigt med vinter? Det blir så mycket ljusare ute då..

Nu dags för en dusch sen till affären och handla lite :)

Ha en bra dag alla!!

Kramar!

Inga kommentarer: