2009-11-20

Bla, bla, bla

Inga inlägg på hela veckan tyvärr :( Men jag har faktiskt inget kul att berätta om heller.
Jag har inte gjort nånting vettigt över huvudtaget. Ganska skönt faktiskt!
Jag har bakat lite, och småfixat här hemma... Det är typ det..

Nästa vecka börjar föräldrargruppen iaf. Bättre sent än aldrig, måste jag säga.. Är väl i lite senaste laget men det blir nog bra :) Ska bli kul att träffa andra blivande föräldrar i närheten där man bor.

I helgen blir det lite småpyssel hemma. Lister i Bebbens rum ska upp, B ska fixa till alla datorgrejjer så vi får ordning på det igen. Vi hade ju Bebbens rum som "kontor" innan vi gjorde om så alla sladdar och modem och allt var det är måste redas ut, sen ska vi ha datorn i vardagsrummet. Då kan man använda stora tv:n som skärm ist :) Datorn är ingen stor kluns om ni undrar, det är bara en liten minisak som knappt tar nån plats alls ;)

Sen på söndag åker B till Smedjebacken igen! På onsdag gäller det!! :) Han ska köra några lektioner innan uppkörning, därför åker han upp några dar tidigare... Kommer gå galant för min älskling!!! :)

7 veckor kvar till BF!! Börjar bli tungt nu.. Och jag börjar bli lite väl otymplig måste jag säga :) Det mesta börjar bli knepigt, att vända sig ur sängen t ex. Japp! Vända! Det går inte att bara kliva ur sängen nu heller!! Nu måste man rulla ur sängen... Att resa sig ur soffan osv. Allt börjar bli krångligt :)
Bebben har vänt sig neråt nu för att så småningom börja fixera sig på riktigt. Och det är ganska oskönt! Han ligger med rumpan och benen på höger sida så när han sparkar och buffar runt blir det bara där och på revbenen på den sidan. Men om ett par veckor har han nog fixerat sig helt och då blir det mindre buffande...

Jag verkligen toklängtar efter våran Bebbe!!!

Nej, nu dags att göra nåt med den här fredagen!!! Förresten: I helgen skulle det bli SOL!!! :) Äntligen!

Kramar / Malin

Inga kommentarer: