2009-11-01

Då var det dags igen..

Helgen gick såå fort. Och nu har han åkt igen. Min älskling! Och den här veckan kommer bli väääldigt lång utan han hemma.. Förra veckan var jag ju lite hängig så jag sov ju bort dagarna. Jag vet att det är för nåt bra han är borta. Och det är bara att kämpa på och tänka att snart är han hemma hos mig igen. Men det är svårt..

Igår var vi bara hemma. Sov länge, åt en lång frukost och tog det allmänt lugnt. Sen började vi måla i bebbens rum. Första "varvet" är klart och andra får vänta till helgen. Jag gjorde så gott jag kunde men det kändes i magen efteråt. Jag ska verkligen inte anstränga mig men det är inte så lätt att låta bli när jag vill ha det klart och jag ser hur fint det blir :) Men jag får gott vänta tills B kommer hem till helgen..

Ikväll blir det Ensam mamma söker och tidigt i säng. Jobb imorgon och sen är det bara onsdagen kvar att jobba innan jag officiellt "går hem" för att vänta på att våran älskade bebis ska komma :) Och som vi längtar! Vill ha han här nu!! Vill veta vem han är, hur han ser ut, vem han är lik :) Längtar!!

Puss o kram alla. Hoppas ni har en bra kväll!

Älskar dig babe!!



Inga kommentarer: