2011-05-05

Två dagar kvar till Mammabloggalan! :)

Japp! Om två dagar är jag på fint hotell i Solna och minglar runt med ca 200 andra bloggande mammor och för oss väntar ett dygn av lyx och glamour! :)

Förberedelserna fortskrider! Klänningen är köpt, två par skor är inhandlade (utifall nåt par inte skulle passa just på lördag ;)), nya träningskläder likaså. Nu är det bara lite småfix kvar, såna där inlägg (glidskydd) som man sätter fast i högklackade skor så foten ligger still, vet fasen inte vad de heter, såna ska köpas. Strumpbyxor med. Tänker fan inte visa mina ben med alla dess blåmärken jag har fått på jobbet...;)
Och lite annat sånt som är bra att ha :)

Hinner inte gå och fixa naglarna på salong innan så jag får göra det själv på fredagkväll. Är iaf ingen idé att göra det flera dar innan för på jobbet går det inte att ha långa fina naglar. Om man vill klara av att jobba vill säga! :)

Så snart är jag fullt redo för Mammabloggalan 2011!! :)

Inga kommentarer: