2011-05-26

Idag firar vi!

Idag är det min födelsedag!! Grattis till mig ;)

Lillskrutten och jag har städat lite och varit till Bolaget i Öregrund. Nu sover han i bilen och jag satte mig här en stund. Gissar att jag inte kommer ha så mycket tid sen under dan..:)

Min mamma kommer ner från Falun idag :) Syrran och Henke och B´s syster med familj kommer också hit i eftermiddag :) Det bjuds på smörgåstårta, tårta och kaffe, bullar och kakor :)

Imorgon var det tänkt att vi skulle ut med B´s kollegor men det verkar inte bli nåt så han och jag ska hitta på nånting, bara vi två!! Det var inte igår kan jag säga så nu är det verkligen dags :) Mamma ska vara hemma med Ludde imorgon, så det blir inget dagis för han. Myspys för dom! :) Sen är hon med honom på kvällen så jag och älskling får mysa lite :)

Hoppas ni får en fin torsdag. Det ska jag ha!! :)

Puss och kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis lilla syster på din dag! Love you

kram från storasyster