2011-05-17

Måndag

Igår jobbade jag 6-11 bara :) Dagis hade stängt så jag och B delade på dagen att va hemma med lillskrutten. När jag kom hem for B till jobbet.. Ganska skönt faktiskt, med en så kort arbetsdag :)
B var lite sen hem från jobbet så efter att jag och Ludde käkat middag och B kommit hem vid 18 så däckade jag på soffan. Märkte knappt när B gav Ludde välling. Helt död var jag! Vid 23 väckte B mig, då var det dags att masa sig från soffan till sängen. Väl där somnade jag om nästa omedelbart! Helt slut!! Har en förkylning i kroppen som har blivit liiite värre idag, slemhostar och nyser om vartannat :( Så det är väl därför jag sover som aldrig förr...

Har inga planer för idag. Får se vad som händer. Ska väl försöka få till nån playdate med nån så Luddeskrutten får rastas lite ;) Han blir ju tokig av att bara gå hemma ju... Nån som är ledig?? :)

Igår på eftermiddan gick vi ut en sväng. Hade tänkt att vi skulle gå ner till Sjötorget och leka lite i lekparken där men nästan framme började det dugga en del så vi vände och gick hem igen. Tur var väl det för efter en stund, vi hann leka lite här ute på gårdens lekpark iaf, började det ösregna och hagla!! Så det  var tur vi hann hem :) Luddes regnkläder är dessutom kvar på dagis och regnskyddet till vagnen vet jag inte var det är... Så ingen bra idé att va ute i regnet inte :)

Nu dags för lite frulle :)
Hej svejs så länge!!

Inga kommentarer: