2011-05-10

Bilder från helgen :) (uppdatering)

Det blir lite om helgen nu i alla fall :) Lillskrutten sover så skönt så då passar jag på!

Vi anlände till hotellet kl 11 och möttes av de tre arrangörerna i entrén :) Vi fick våra badgar med namn och bloggnamn och våran stooora goodiebag :)
Efter det minglade vi lite och fick en lättare lunch i form av en rostbiffwrap, juice och kaffe från Tassimo. Sen vart det att gå lite på mässan och kolla in sponsorer och andra utställare. Lite senare stod Afrodans på schemat och jäklarns så kul det var :) Ska absolut gå på det igen!
Var även på Monas föreläsning om bloggning. Hon är så jädrans kul så läs hennes blogg. Du kommer garva ihjäl dig :) Och var även på Olga Rönnbergs föreläsning om träning. Jätteduktig och intressant tjej!
Sen blev det upp på rummet och fixa och dona inför kvällens galamiddag :) 

Lite mingel ute på terassen innan middagen.
Det bjöds på bubbel och snittar :)
Underbar utsikt över Brunnsviken!
Jonna och jag poserar så fint ;)
De tre fina galafixarna Mikaela, Johanna och Lina!


 Mina fem härliga bordsvänner Tova, Hanna, Ulrika, Camilla och Camilla!
Grattis till Hanna som vann Bästa vardagsmammabloggen-kategorin :)
Vårat bord vann dessutom "bryta isen"-tävlingen som var en liten frågesport under middan om de tre arrangörerna. Vi fick en varsin sjal från Love Forever!
På allas våra stolar fanns också en Goodie-bag från Chuggington med en plansch, ett örngott och ett litet tåg :)
Lillskrutten här hemma blev ganska så nöjd ;)

Maten var supergod!
Jordärtskockssoppa med grillad scampi till förrätt, Bjärredskyckling med blomkålspuré och rostade rotsaker med en senapssås till varmrätt
och till efterrätt limoncellopannacotta med en jordgubbssås :)

Underhållningen under middan bestod av musik från Uppsala Reggae och en underbart rolig ståuppkomiker som jag tyvärr glömt namnet på ;) *skäms*
En bild på arrangörerna under Award-utdelningen :)

Dagen efter-bilder när de sista utlottningarna av fina priser gjordes.
Tyvärr hade inte jag turen att vinna nåt den gången :S

Som jag nämt tidigare i bloggen, jag ÄR ingen mästerfotograf och dessutom är alla dessa bilder tagna med mobilen, så håll till godo ändå! :)

Efter middan blev det lite barhäng och när några glas åkt ner i magen vågade sig de flesta upp på dansgolvet ;)
Det var sjukt kul och helt galet! Discot skulle slutat kl 1 men vi ville inte sluta dansa så kl 2 stängde de av ljudet...
2.30 låg jag i sängen och slocknade på direkten. Morgonen efter vaknade jag kl 8 då Jonna, min rumskompis, gjorde sig iordning för ett tidigt yogapass. Jag sölade lite och duschade och fixade till mig och packade klart allt innan frukosten. Hotellfrukost, finns det nåt godare??!!

Helgen i Solna var helt underbar! Vi hade så kul och träffade så mycket folk så jag hoppas verkligen vi ses nästa år igen!! :)

2 kommentarer:

Jonna sa...

Hej vännen,

kan inte du maila mig bilden på mig i klänningen? Har INGEN bild på mig själv från galan :-P

sparveln@hotmail.com

Kram!

Malin sa...

Jag fixar det jag :) Kram kram!!