2011-05-31

Bada i vassen?!

Skulle jag se ut så här skulle jag bada i vassen hela sommaren :)
Jag hoppas verkligen jag slipper det...;)


Kika in här oxå, på Expressen, så får ni se några fler "stilmissar" :)

Jag måste verkligen köpa ny bikini! Inte för att den jag har är som den ovan men jag har haft den i ett par år och nu behöver den bytas ut ;)
Har ni hittat eran bikinifavorit?
H&M vet jag har billiga och snygga. Eller vart ska man kolla? Var har ni köpt er?
För mig är det enklast med nätshopping. Så himla smidigt :) Har ju en bit att åka till närmsta stad där utbudet finns så det blir ju inte så ofta... Dessutom bör den nya ha en något bredare trosa. Gissar på att det blir mycket leka i vattenkanten med lillskrutten och framåtböj så trosan bör dölja en hel del av min rumpa ;) Haha...
Hit me med förslag, tack :)

Inga kommentarer: