2010-06-04

Studenten!

Strax bär det av på B´s systerson Fredricks studentfirande!
Skrutten sover men när han vaknat åker vi :)

B och hans syster med familj är inne i Uppsala nu för att gratta Fredrick och se han springa ut :)

Åh, jag kommer ihåg min egen student för sisådär... 14.. (hmm eller var det 5 ;)) år sedan. Gud, vad tiden går fort! 14!! år sedan! herregud vad gammal man är...:( Minns du Madde, vilket party det var!! :)

Ludwig har fått nån ögoninfektion också :( Det rinner och geggar i lilla ögat på han. Min lilla skrutt! Ska baddas med varmt vatten bara och har det inte gått över på 4-5 dar blir det att ringa Bvc.

Nej, nu lite piff och dutt innan vi ska åka :)

Ha en bra dag allihopa!


1 kommentar:

Madde sa...

Jag har suttit och tänkt på det idag med..herregud 14 år sen, men jag håller med det känns som om det är 5 år sen eller något. Minns du att vi fick likadana halsband i studentpresent av våra boyfriend..de hade varit och shoppat dem ihop..haha. Ännu mer otroligt är att jag är gift med min nu..helt sjukt egentligen. Hoppas att du hade en bra dag och kommer ha en bra helg. Kram kram