2010-06-10

Första natten

Första natten i eget rum gick bra. Ludde somnade runt 19.30, vaknade 2.24 och då trodde jag att det var kört. Att han inte skulle kunna va i eget rum. Ska det bli så här hela natten nu? Gnäll och inte kunna sova så vi får ta in han till oss? Men icke :) Han fick mat då han vaknade och somnade sen på mitt bröst. 3.30 vaknade jag till och bar in han till hans rum igen. Han vaknade till då och jag fick väl gå in ett par gånger och peta i nappen men sen blev det tyst :) Jag somnade iaf om fast han låg och jollra :) Nästa gång han vaknade var klockan 7!! Han sov tom när B gick upp :)
Hoppas, hoppas att detta kommer funka nu :) Min lilla älskling!! Kändes jättetomt i vårat sovrum igår när vi gick och la oss. Så tomt utan spjälsängen bredvid min säng. Så tomt att inte höra honom eller kunna se honom. Men detta är nog bäst. Han måste lära sig att han har ett eget rum och kunna somna om själv då han vaknar. Men tomt blev det....


1 kommentar:

Sofia sa...

Härligt!