2010-06-12

Sega lördag

Blev en hyfsat bra natt igen :) Ludwig somnade vid 19 igår och då var han trött stackarn. Vi höll han sysselsatt och dansade och sjöng för att dra ut på tiden, haha :) Ludde älskar att dansa och tokskrattar när man sjunger för han :) Han riktigt tjuter av skratt! (kan det vara för att man låter så konstig och är en aning tondöv?!) Sen vaknade han 4.45 och fick mat. Mina tuttar höll på att sprängas så det var skönt :) Sen vaknade han inte förrns kl 8!! Jag gick ner och gjorde kaffe och tog in tidningen sen hämtade jag in han till oss. Där låg vi och mös och Ludde fick vara med och "bläddra" i tidningen :) Eller snarar knyckla och riva, haha... Det var skönt med en liten sovmorgon :)

Nu sover lillen och B har åkt in till Uppsala för att gå på bio med P :) Jag ska inte göra nåt, bara softa och busa med skruttis när han vaknat :) Är så väldans seg idag så jag vet inte vad... Är väl det trista vädret, antar jag.
Vi har iaf städat och donat på förmiddan så nu är de klart :)

Hoppas ni har en bra lördag!!

Inga kommentarer: