2010-06-26

Midsommarafton

Hej kära ni! Hur mår ni idag?

Vilken tur vi hade med vädret igår :) Kom några regnstänk och molnen var många men solen körde slalom mellan dom så den sken utav bara den :) Underbart!!

Vi var hem till Tommy o Carola som alltid. Glömde ju tyvärr ta fram kameran så har inga bilder :(
Men vi käkade sill med diverse tillbehör och senare blev det grillning :) Jag hade gjort Västerbottenpaj som vi åt till ytterfilé som legat i hickory- och honungsmarinad i ett dygn :) Muuums säger jag bara!!
Ludde hade så himla svårt att somna fast han var trött som bara den.. Han slumrade till nån gång men det var inte länge. Han vill ju va med o kolla vad som händer, snuffen :) Så vi 22.30 åkte jag hem med honom så han skulle få sova. Var rätt skönt faktiskt :) Men missade tyvärr brännbollen och femkampen :(

Men trevligt var det den tiden jag var där :) B kom hem vid 2 så blev inte så sent för honom heller :)
Så skönt när man är som vanligt dan efter. Jag drack ju för det första ingenting, förutom alkoholfria öl, men sen att komma i säng i tid. Och det är bara lördag! Känns som söndag faktiskt..

En bild på Ludwig när han badar i sin lilla pool :) Han älskar det!!

Inga kommentarer: