2010-06-21

Sköna helg :)

Vilken skön slapparhelg vi haft :)

I lördags ville Ludde gå upp kl 6.30 så det var bara att hänga på ;) Kl 8 började sändningarna från den Kungliga Hufvudstaden så då satt man bänkad :) Vid 12 gick vi ner på marknad men det är ju som vanligt, bara massa skräp så det enda vi köpte var brända mandlar... Vi handlade lite på Ica innan vi gick hem. Köpte rostbiff, skinka och potatissallad som vi skulle ha till lunch. Inte skulle jag ställa mig och laga nåt när det vankades bröllop inte :) Vi köpte även med oss två prinsessbakelser hem :)
Sedn var det tv för hela slanten. Räknade ut att jag kollade nära 13 timmar i lördags :S Meen så fint det var! Victoria var ju så underbart vacker och det kom tom en liten tår när de sa JA i kyrkan :) Sen kom det några till när prins Daniels pappa höll tal och ännu fler när självaste prins Daniel höll sitt otroligt fina tal till sin fru! Och sen kulmen på det hela, bröllopsvalsen! Såå himla fina dom var! Och duktiga! Efter en heldag framför tv:n var jag helt slut men gick inte i säng förräns klockan var 1 eller nåt! Men det var det värt. Skulle för hela friden inte kunna missa deras bröllop, inte! Ett minne för livet!

Sen igår var det en riktig slappardag! Kom inte ur pyjamasbyxorna förräns det var dags att gå och läggas sig på kvällen :) Såå skönt! B och Ludde tog deras vanliga söndagstur i bilen så jag fick sova en stund. Blev ca 11/2 timme :) Välbehövt, kan jag lova :) Jag vaknade till när B satt och gav Ludde gröt så då gick jag upp och gjorde dom sällskap en stund. Sen fortsatte kvällen i slapphetens anda :) Inte många knop gjorda den här helgen, inte! Men det gör inget, man behöver inte göra saker heela tiden!

Inga kommentarer: