2010-05-25

Tråkiga tisdag

Slappardag idag. Precis som igår. Fast då var Dessan och Isolde här och hjälpte mig äta upp sista bitarna av tårtan :)

Men jag hann iaf tvätta två maskiner, tvätta fönster och lite annat smått...

B åkte efter jobbet in till Uppsala för att köpa en soundbar :)

Så nu är vi av med de stora "fula" högtalarna, som visserligen har bra ljud, men som aldrig utnyttjas, och har istället den här knappt meterlånga soundbaren, som har sjukt bra ljud för att vara så liten :) Snyggt blev det!!
(Fyi så ska det dit en kabellist oxå:))

Idag borde jag städa, kanske baka nåt inför morgondagen och fixa lite grann. Men än har orken och lusten inte fallit över mig så jag sitter i soffan med datorn och inväntar den..;) Ludwig somnade precis så tänkter ta tillfället i akt och slöa lite :) Har förresten gjort potatispuré nu på morgonen men Ludde hann aldrig smaka, han var för hungrig så det blev "raketerna" i stället ;) Haha... Han får det vid nästa mål, ska bli spånnande och se om han gillar det.

Nu ska jag käka lite mat från igår, schnitzel, klyftpotatis och basilikabea... Yummy!!


Inga kommentarer: