2010-05-12

Handkirurgen

Åh, vilket underbart väder det är idag! :) 23,2 på framsidan just nu :)

Men vi ska strax göra oss i ordning för att åka in till Uppsala. Jag ska till Ackis, Handkirurgen, med mitt lillfinger igen :( 2007 hände det nåt med fingret så det svullnade upp och blev snett och gjorde ont. Var sen på flera besök hos läkare men inget kunde se nåt. De tror att en sena kan ligga snett... I mars 2009 fick jag en kortisonspruta och den hjälpte. Men i november, december 2009 kom det onda, sneda och svullnaden tillbaka :( Så nu har jag tid igen så får se vad dom säger. Sist jag var där pratade dom om att öppna upp och kolla i fingret....:( Men det kanske är det bästa tillslut!

Björn och Ludde ska under tiden gå ner till Svandammen och fika lite :) Jag kommer och gör dom sällskap efter läkarbesöket, om det inte tar alldeles för lång tid.

Ni andra får ha en underbar dag i solen idag :) Ni som jobbar inne, ta en extra titt ut genom fönstret och sug in ljuset lite extra ;)



Inga kommentarer: