2009-07-07

Dagarna flyr

Nu var det väldans längesen jag uppdaterade er och bloggen... Sorry!
Dagarna bara flyger iväg. Vad har jag gjort egentligen? Inte mycket...
Jobbat, jobbat... I helgen var det liten lugn grillfest hos en granne. Det var jättetrevligt =)
Annars har det inte hänt ett dugg.

Idag öser regnet ner. Rätt mysigt faktiskt =) Gillar när man kan vara inne och tända lampor och bara strosa runt i myskläder och inte göra nåt. Fast idag ska vi nog ta en tripp till Uppsala och kolla på lite grejer vi ska köpa framöver =)

Två och en halv vecka kvar till semestern!! Jippy!! =) Sen får vi se hur det blir.. Kanske inte har mina timmar kvar på jobbet som jag har nu eftersom de kanske blir lite omorganiseringar, och eftersom jag bara har vik får vi se vad som händer. Jag vet att dom är nöjda med mig så lite mer timmar än vad som står på kontraktet blir det alldeles säkert, men det bästa vore ju att få ha kvar de jag har nu. Det visar sig...=)

Men än så länge rullar allt på. Det är många som går på semester nu så lite stressigare är det när det är fler sommarextra än ordinarie som ska sköta allt plus lite till... Men, det är bara att lägga i en extra växel och köra så det ryker =)

Så.. Hoppas vi hittar lite grejer idag i Uppsala. Alltid kul med shopping =)

See ya all, och jag lovar att det inte blir med en veckas mellanrum framöver..;)


Kramar / Malin

Inga kommentarer: