2009-07-28

SEMESTER!!!

Äntligen!! Nu är semesten här. Tre veckor att bara göra det man vill =)

Jobbade igår 7-16 sen drog semestern igång. Eller nja.. Inte riktigt :)
När jag kom hem höll B på att klippa gräset och jag känner mig så rastlös så jag börjar ta upp egenodlad potatis. Ni har ju tidigare sett det enorma potatislandet :) Det blev inte så mycket men ändock :) Räcker ett tag iaf... Sen när det var gjort slog jag till och började plocka och rensa röda vinbär. Fick ihop ca 5 liter från 1 buske... Bra va?
Solen sken och det var varmt igår så det var en bra start på semestern =)
Så idag är B och hjälper sin farmor att flytta så jag ska passa på att göra vinbärssaft :) Smarrigt värre! Tänkte slänga i lite svarta vinbär också..

Imorse sken solen men nu börjar det stänka lite från himlen. Vi har regn att vänta idag gissar jag.. Men det gör inget. Jag kan ha semester och njuta av den iallafall!!! =)

Kramar / Malin

1 kommentar:

Kikan sa...

Åh vad härligt! Själv är jag inne på min sista vecka. Kramar Kikan