2009-06-28

Blommor =)


I fredags var B i Uppsala med jobbet så jag var hemma själv. På kvällen ringde det på dörren och där stod ett blombud =)
Min älskling hade skickat blommor till mig!! =) Buketten hade han komponerat ihop själv med mina favorit blommor gerbera och rosor och en massa andra vackra blommor. Och självklart gick buketten i rosa, min favoritfärg =)
Man blir ju helt lycklig! Jag bara älskar min älskling massor mest..=)


Har varit en stund på stranden idag men det fläktade nada så det blev bara ett par timmar där. Vi åkte ist hem och solar nu i trädgårn. Men jag slänger in ett inlägg medans jag svalkar mig i skuggan en stund =) Tur det finns "mist" på sprutmunstycket till vattenslangen så det blir lite svalkande iaf =) Ikväll blir det till att grilla grillspett. Yummy!! Ska ta o slänga mig i duschen snart och sen åka o handla lite.

B som svalkar sig med vattenslangen =)

Tidigare i dag på Krutan

Hoppas ni alla haft en skön dag i solen =)

Kramar / Malin

Inga kommentarer: