2009-07-15

Tårta och storbesök

Igår fyllde min älskade sambo år. Jag jobbade kväll då så vi ska fira idag istället. Men jag hade beställt blommor så ett blombud kom och levererade en jättefin bukett hem till min älskling =) Han blev jätteöveraskad =) Hihi.. Har inte köpt nån present än heller.. Men vi ska till Sthlm i helgen och mysa så det får bli nåt då ist.

Senare idag ska vi åka till Berkinge där B´s syster med familj har husvagnen uppställd. Köpte Prinsesstårta från jobbet vi ska ta med, det ska bli supersmarrigt =)

Men innan vi åker ut dit kommer min mor och hennes nya karl från Falun på besök. Jag har inte träffat honom tidigare eller för den delen inte ens sett hur han ser ut så det ska bli superspännande =)
Träffar inte min mamma så mycket sen jag flyttade hit eftersom det är ca 13 mil enkel resa för oss att åka så det blir bara ibland.. Men desto roligare då =)

Nu ska jag fixa lite lunch =)

Kramar /Malin

Inga kommentarer: