2011-04-28

Flytt och sånt

På lördag går det stora flyttlasset men jag och B har kört smågrejjer och sånt som är svårt att packa i kartonger varenda kväll nu i en veckas tid tror jag...
Jag var iväg med ett lass tidigare ikväll och B körde nästa lass och är kvar där än för att röja undan lite.
Imorgon kommer mamma och G ner till oss för att vara flytthjälp/barnvakt på lördag :) Är så tacksam för deras hjälp!! TACK kära mamma och Göran!! Puss!

Händer inte så mycket annat här hos oss just nu, packa packa packa...
Fast iofs, i tisdags var jag och Ludde in till Ikea och efter det en sväng hem till fina Jeanette på en fika. Hade med mig babyskydd med bas som hon ska låna av oss till deras nya lilla tjej som kommer i juni :) och hennes vagga vi lånat till Ludde. En mamma med son var där när vi kom och en till mamma kom med hennes två små pojkar. Jeanettes två små busfrön kom också hem från dagis så tre mammor och sex små vilddjur!! Tur vi kunde va ute...;)

Idag kom Jeanette hit på en fika på dan :) Hann med lunch också innan hon åkte. Mysigt!! :)

Ludde ville visst vakna 4.50 imorse så han har faktiskt hunnit med tre tupplurar under dan!!

Nu är jag slut som artist så det blir sängen inom kort! Gonatt!!

Inga kommentarer: