2011-04-03

Svisch svosch...

Ännu en helg har gått till ända. Hujeda mig så fort det går. Svisch bara så är den över...
Men vi har hunnit med massor i helgen.

Igår var jag till Hornugglan och målade 5 fönster med tillhörande lister, 1 altandörrskarm + list, två innerdörrskarmar och ytterdörrskarmen en vända till :) Och satte upp nya fönsterbrädor! Så nu är allt målande klart. ÄNTLIGEN!!!
När jag gjorde det var B och Luddeskrutt till 4H-gården i Gränby, Uppsala, med hans syster och hennes dotter och tittade på massa djur :) Ludde tyckte det var jätteskoj att få klappa getterna :)

Idag for jag och Ludde till min syster och H och blev bjudna på lunch och fika :) Myys hela eftermiddan minsann :)
Samtidigt var B och spikade upp de sista listerna och satte upp de eluttag som var kvar (köpte några fel som måste bytas så några är kvar ;)).

Så nu är det bara städning kvar!! Bara och bara... Har ett garage och förråd som ska rensa också innan vi flyttar in! Men det ska vi försöka hinna göra nästa helg så: Barnvakt sökes!! ;)

Så.. Det var våran helg det!! :)

Hoppas ni har haft en bra helg också! :)

Kram och gonatt på er!

Inga kommentarer: