2010-10-19

Tisdag

Som jag skrev igår så blev det inget Zumba för mig igår eftersom det strulade rejält på Bs jobb. 2.15 kom han hem inatt!! Och då hade det mesta löst sig hjälpligt men inte allt. Han tog lite sovmorgon och åkte till jobbet vid 10.30 i förmiddas och är kvar där än... Typ alla på hans jobb jobbade igår natt men nu ikväll skulle de tydligen göra upp nåt schema så vissa kunde få åka hem och sova och sen komma och byta av de andra osv... Sturligt det där med datorer och fabriker, funkar inte datorerna blir det inget producerat..:S

Det jag ville komma till är att när B kom hem inatt vaknade Ludde till, inte av B utan bara en då, men B gjorde då misstaget att gå in till honom och han blev ju såklart superglad av att få se pappa så han blev ju piggelin där 2.30 mitt i natten :S Jag vaknade och kunde inte riktigt somna om ordentligt så imorse när Luddeskrutt vaknade först kl 5.30 superpigg och sen 6.20 superpigg så var jag som ett spöke när vi gick upp 6.35!!!

Under dan kom Dessan och Isolde och fikade :) Ludde sov under hela tiden dom var här så barnen fick knappt leka nånting med varandra :( De följde sen med oss till Colorama för att kolla ut tapet och vi lånade också med ett par kataloger hem för att kolla lite mer noga. Vi vet på ett ungefär vilka vi vill ha i alla rum men köket och matrummet är inte riktigt bestämda ännu.. Kommer bli såå fint i huset när allt är klart. Tänkte åka ut dit imorgon och fota lite så vi har före- och efterbilder :)

Ludde somnade strax efter 18 och B är som sagt på jobbet så jag är allena ikväll med :(

Men en liten ljusglimt är ju DH kl 21!! ;)

Hoppas ni haft en bra dag och mysig kväll i höstrusket! :)

2 kommentarer:

Annapanna sa...

Men berätta nu, vad är DH?

Malin sa...

Hehe.. Bästa tv-serien ever! Desperate Housewives :)