2010-10-17

Bilstol och marknad

Igår var jag och skrutten och köpte en ny bilstol. Det var verkligen dags att byta, babyskyddet började bli alltför trång för honom.
Det blev en Britax Multi-tech :)

Det värsta är att det går upp för en hur stor han börjar bli :( Min lilla skrutt som inte får plats i babyskyddet längre. Den stolen som var så stor för några månader sen.

Är det nån som har haft den här? Tala gärna om vad ni tycker om den :)
Jag har kollat runt mycket och jämfört stolar men jag tycker den verkar vara bland de bästa. Han kan ha den länge, den går att ha både framåtvänd och bakåtvänd vilket inte gick med de andra förrutom en Akta Graco och det finns många bra funktioner.
Vad tycker ni? :)

B håller på och tvättar, skrutten sover och jag sitter här i soffan med en kaffe och surfar runt :)
Härliga söndag!! :)
Om ett par timmar blir det Gimo och en sväng på höstmarknaden. Brukar inte va nåt speciellt men det är ju skönt väder så vi tar en sväng där.
B, Inger, Jennifer och Elisabeth ska på Gudstjänst i kyrkan, det är tacksägelse för deras mor idag så de ville självklart vara med då. Jag och skruttis väntar på de hemma hos Inger så går vi på marknaden sen allihopa :)

Ha en fin dag everybody! :)

Inga kommentarer: