2010-07-12

Måndag

Tog ungefär 3 minuter på sjukhuset i förmiddas, och det tog de 80:- för!! Aja, så är det... Har högkostnadskort iaf :)

B släppte av mig och Luddeskrutt hemma efter sjukan och åkte ner till bilfirman vi har hyrbilen från. Den krånglade lite granna.. Gick helt plötsligt inte att få i 5:an eller backen. Men "mecken" där tog i lite och sa att "ibland ska man va lite hårdhänt" :) Skämt åsido, den hade låst sig på nåt vis så han röck till och då släppte det. Men B sa att det där hade han aldrig gjort knappt ens om det var hans egen bil, och det tyckte mecken var bra. Man vet ju aldrig vad som kan hända då...

Mitt på dan när skruttmojsen sov middag tog jag mig en lur i sängen och B på soffan :) Man blir så himla slut när det är så här varmt. Sen vid 16 var vi bortbjudna på mat hos B:s moster och hans syrra med familj och mosterns dotter och man var med. Mycket trevlig em och kväll med lite rött vin, grillat, glass och jordgubbar och kaffe :) B körde hem så kunde äntligen få ta mig ett par tre glas vin ;)

(Jonna, vi fick en varsin Lp-skål av Blettan o Lasse! Skitsnygga! Bra gjort :))

Nu sitter jag ute på altanen och surfar och dricker lite rosévin :) Mumma! Är så skönt och svalt nu ju...

Imorgon hoppas jag på sol och förhoppningsvis bad. Är en riktig badkruka och har inte tagit ett enda dopp i sommar så nu är det väl på tiden va?! :)

Gonatt på er!!

Inga kommentarer: