2009-08-14

Jahopp!

B har precis åkt iväg för att hjälpa till med att städa ur hans farmors gamla lägenhet.
Så vad ska jag hitta på då??

På eftermiddan har jag jobb iaf. Sängen ska ju målas om...
Måste ner och köpa lite mer färg iaf.

Ska nog städa lite. Eller så väntar jag med det :)

Sista semesterdan, då får man göra lite som man vill :) Inga måsten här inte!!
Hua, jobb på måndag igen :( Men samtidigt ska det bli lite skönt att komma in i rutiner igen.
Hur skönt det än är att vara ledig och göra det man känner för...

Om några helger är det en torgfest eller vad man ska kalla det där B:s syrra bor så då blir det lite party. Men jag känner inte så många där och nykter har jag ingen lust att gå på sån fest.
Så jag ska vara barnvakt till B:s systerdotter Jennifer. Hon tyckte jag skulle få öva lite så hon skulle ha blöjor på sig...:) Hon är 5!!!! Sötaste tjejen!!! :)

Nu kaffe och sen... äh, vi får se vad jag hittar på :)

Kramar/Malin


Inga kommentarer: