2012-03-25

Tröttmössa och sommartid. Ingen bra kombo...

Igår var det jag som nattade Ludde. Var så himla trött efter dagens bravader så det gjorde jag mer än gärna. Vi la oss nere i gästsängen för B skulle koppla in nya tv:n och grejja uppe i sovrummet. Vi slocknade vid 19 typ och B försökte väcka mig ett flertal gånger. Men det var liksom omöjligt enligt honom ;) Så jag sov hela natten i mina kläder jag haft under dan, oborstade tänder och linserna åkte ur nån gång under natten. Var så satans trött med andra ord...

Imorse vaknade Ludde 4.43!!! Somnade väl om till och från men när det var dags för blöjbyte och välling var klockan på mobilen 7. Gick upp, kollade lite trött på köksklockan som visade 6!!!!! Gaaaahh, sommartid!! Då blev jag ännu mer trött!! Tog med paddan in till sängen så låg vi där och mös nån timme till....

Satans påfund det här med sommartid! Vintertid däremot, det är bra det ;)

Nu är mina killar på kalas och jag ska göra mig klar för ett kvällspass på jobbet.

Kram på er!!

Inga kommentarer: