2012-03-30

Frajdäj

Älskade fredag! Som jag längtat. Är helt slut i huvet efter den här veckan. B har varit i Italien så jag har sovit sååå dåligt två nätter i rad... Jag ödlsar också så mycket energi på onödiga ting och på sånt jag inte kan råda över... Ska man göra en helomvändning kanske? Är gräset grönare..? Kanske byta jobb. Det kan bara göra en gott, eller hur?? Nu är iaf B hemma igen. Ligger och nattar Ludde. Jag har varit och köpt fredagsgodis till kvällen :) B ska tydligen kolla på nån hockey. Jag ska kolla på Lets Dance :)

I helgen ska det snöa har jag hört!! Blir till att vara inne och fixa. Städa behövs ju alltid. Tvättmaskinen lär ju gå några vändor... Sen ska jag nog inte göra ett dugg mer än vad jag känner för :)

Längtar redan till nästa helg. Mamma och G kommer ner. Just nu är de på Gran Canaria, de busarna ;) Kommer säkerligen vara så brunbrända och fina :) Jag ska ta några vändor till solariet i veckan minsann ;) De kommer på lördag för på söndag är det Takida i stan ;) Tjoho!! Ska på middag innan med några av B´s kollegor sen blir det rajraj och klackarna i taket :) Längtar!!

 Ha en härlig  fredag, ni där ute :)

Inga kommentarer: