2012-03-31

Lördag med goa vänner

Hua! Allt var snötäckt när vi vaknade imorse :(


Vid 6 fick jag nog av hårslit och armbågsdragande så jag gick ner och la mig i gästsängen. Vaknade vid 9 och skulle gå upp. På dörren möttes jag av tre post it-lappar med VARNING! GÅ INTE UPP! STANNA I SÄNGEN! Jag kikade ut genom dörrspringan och frågade B vad det hela handlade om. Han bad mig att inte titta ut, vilket jag såklart gjorde, och sa åt mig att gå och lägga mig igen. Blev bjuden på kaffe, smörgås och morgontidning på sängen :) Det var bara massa vitt ute så jag njöt så länge jag kunde i sängen :)

Annette, Jarko och Simon kom vid 14 för en fika, som slutade med hämtmat, supergod souvlaki, till middag och lite mer fika :) Så himla trevligt att ha dom här :) Nästa helg ska vi på Takida allihopa! Längtar!!



Ludde och Simon lekte som bara den och här har dom gått loss på en rulle ritpapper ;)

 De åkte nyss och Ludde och B har gått och lagt sig :)
Jag har tagit mig en GT och ska bara slappa i soffan nu. Bara skit på tv:n ikväll så blir kanske en tidig kväll för mig.

Inga kommentarer: