2011-07-07

Skön dag

Lillskrutten och jag sov till 10!! Gick upp upp och sega oss trots det fina vädret. Gick sen ut en sväng, Ludde lalla runt medans jag plockade av lite vinbär från busken.

B kom hem tidigare idag för vi skulle åka och bada :) Medan jag håller på och packar kommer min pappa och fru på en spontabesök :) Jättekul! Så vi fikade med kaffe och glass en stund :)

Ludde har aldrig badat vid en badplats nångång, eller för den delen nånstans ute förutom i vår pool, förutom förra sommarn, men då var han ju så liten.. Men han älskade det med! :) Spatserade runt i vattenbrynet med sin spade och grävde i vattnet och sanden :) Han ville inte ens komma upp och fika... Han plaskade och skvätte vatten som aldrig förr :)

Nu ikväll medan B nattade Ludde rensade jag vinbären och gjorde saft :) Samtidigt vattnade jag rabatterna och gjorde köttfärssås att frysa in. B och Ludde sov...
Jag har dessutom plockat och städat undan här hemma OCH planerat om en buske jag tog bort från ena rabatten i förmiddags, då jag flyttade om lite blommor som stod dåligt till...
B och Ludde sov....

Nu är jag nyduschad och ligger i sängen! Klockan ringer 5 morgon :S

Gonatt på er!


Inga kommentarer: