2011-07-18

Min egentligen riktiga första semesterdag

Den är idag den. Bytte och trixade i förra veckan så blev lite extra ledig eftersom mor och G skulle komma så idag börjar min semester på riktigt :) Occh den har vi ägnat till att rensa i förrådet! Garaget gjordes ju i torsdags så nu var det förrådets tur att få sig en makeover :) Oh my liebe... vilken skillnad!! Helt sjukt ju vad med grejer man samlar på sig. Skräp. Och sen  finns det ju massor man kan sälja på tex loppis eller så men vi orkar inte det... Så nu kan man röra sig där inne också :) Har tom ställt upp två pallbockar och målat en spegel därinne nu på kvällen :) Skulle aldrig gått förr... Nu kommer jag inte få panik varje gång jag ska in där. Så skönt.

Hittade en massa gamla saker också :) Mycket foton. Från landhockeyn, från studenten, från barn- och ungdomen :) Så kul att se! Fann alla mina gamla betyg, UF Vroks korvbok ;), en massa gamla urklipp från landhockeytiden... Två lådor med mina gamla dockor och dockkläder, en del av de har nog tom med jag haft när jag var bebis :) Dessa saker kommer aldrig aldrig aldrig nånsin få komma bort eller ur min ägo! Never! Då är det brand som krävs och gud förbjude....

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, UF Vroks korvbok..ja jösses det var tider det. Hörde förresten Lemon Tree på radion härromdagen..vilken backflash :)

Kram Madde