2011-07-06

Krutankalaset

Idag går Krutankalaset av stapeln här i bynn :) Hela veckan är det Östhammars Musikvecka och just idag är det "fest" på vårat badställe vid vattnet, Krutudden. Under dan kommer det bl a va en hel del musikuppträdanden på stora scenen av lokala okända förmågor, det kommer va barnteater som spelar Alfons Åberg och en sång- och lekstund med Maja, Bill och Bull :) Det kommer finnas ansiktsmålare, hamburgergrillning och massa annat kul för barnen. Kvällen avslutas med en konsert av....

ERIC SAADE!!!! :)



Ludde sa igår: Maaammaaa, vi bara måste gå och se Eric!! Jag är inte den som är den så självklart följer jag med min son dit ;) (Egentligen sa han: Dobidada todidodidodi.. vilket jag fritt översatte till ovannämnda ;))

Så efter jobb och dagishämtning skyndar vi ner till Krutan och myser lite :)

2 kommentarer:

Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma" sa...

Ja han den där Eric Saade är ett riktigt ekorrgos :)

Hoppas ni får en fin dag och kväll!

KRAM

Anonym sa...

Klart att han sa det, vad skulle han annars ha sagt ;)
Hade jag bott närmare hade jag varit där jag med..Patricia hade nog tjatat hål i huvudet på mig så jag hade fått lov att gå.

Kram kram Madde