2011-07-10

HTC-lös


Imorse sa det tjong i golvet! Ur handen hade min HTC glidit!! Så jävla surt! :( Den funkar nada. Det enda som syns på skärmen är små röda, gröna och blå prickar, typ en gammal Pacman-bild! Men det syns däremot inte en skråma på självaste ytterskalet. Ingenting! Så himla märkligt!

Letade febrilt fram mina försäkringspapper från Folksam. För jag har ju ingen "riktig" mobilförsäkring inte. Det ska man inte ha har jag hört. I alla fall inte om man har en bra hemförsäkring. Det har jag :) En hemförsäkring med tillägg som heter Allrisk och ytterliggare en som heter Allrisk Extra :) Superbra serrni! :) Så imorgon blir det till att ringa Folksam och fixa detta.

Men hur gör man med telefon. Skickar man in den på lagning? Lämnar man in det var som helst kanske? Nån som vet hur detta funkar? Eller struntar man i att laga... Kom gärna med tips om hur man går tillväga med detta :)

Så handikappad man blir då. Ingen Facebook i närheten, man kan inte blogga när man vill, ingen Aftonbladet eller Blocket när man vill... JAG VILL HA MIN HTC!!! Inte min sketSamsung jag får ha nu :( Skittelefon!

Nu väntar jagpå en påse Polly sen blir det soffhäng resten av kvällen. Tre dagar kvar att jobba, sen joinar jag mina killar och tar semester jag med :)

Kram på er!!

Inga kommentarer: