2011-02-24

Torsdag

Har inte hänt så himla mycket den här veckan, därför har det varit så tyst här..
Har jobbat, sovit, inte gjort nåt för det är så förbannat kallt, och jobbat och sovit... Inte så kul vecka mao!
Jag skulle behöva ett dygn för mig själv (B får också vara med såklart;)) och bara sova och vila occh ta hand om mig själv!! Går det att ordna måntro?!

Idag iaf så ska jag och Luddeskrutt åka till Uppsala och träffa Luddes mormor och moster :) Tanken var att mamma och G skulle komma till oss i helgen och hjälpa oss med lite rensning av garage och förråd men det är ändrade planer, mer om det ska jag berätta om sen ;)

Så mamma kom ner igår för att träffa några av hennes vänner och idag tar vi en heldag med lite shopping och mat hos syster :) Sen sover mor kvar där och åker hem imorgon! Blev inte riktigt som vi/hon tänkt men vi får ju en chans att träffas iaf även om det blev ändrade planer!

Nu så sover skrutten sin förmiddaslur och jag ska väl masa mig in i duschen... Är så fasligt jäkla trött!!

Ha en fin torsdag alla ni! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

DET BLEV SÅ BRA SÅ MALIN. KUL ATT GÅ PÅ GRÄNBY OCKSÅ. DET BLIR INTE SÅ OFTA. KRAM