2011-02-06

Jahopp!

Varning för äckelprat!!!

Luddeskrutten åt jättedåligt igår, ville inte ha nåt förutom lite banan, på hela dan... Dessutom så gjorde han några riktigt stygga bajsblöjor :S Mest rinnigt jocks.. När det var dags för kvällsvällingen streta han emot en stund men till slut fick B i honom ungefär halva flaskan. Direkt efter kräktes han upp över heeela B :( Det var inte lite heller.. båda fick gå och duscha kan jag säga... Lillplutten! Men sen somnade han nästan på direkten efter badet. Han vaknade till ett par gånger och fick komma och sova hos oss. Jag bar tillbaka han vid 3 sen vaknade jag 8.20 och då sov han fortfarande...

B kände sig dålig nu på morgonen och fick gå på toa ett par gånger. När jag satt här nere med Ludde sovandes i famnen hör jag B springa in på toa och kräks..:( Stackarn, nu är han dålig också! Tur att jag känner mig lite piggare idag, även om jag inte är hundra, men kan va uppe iallafall.. Hoppas vid Gud att jag har haft mitt och klarat mig från magsjukan!!

Jag tycker magsjuka är ett satans påfund!!! Så det så!

Inga kommentarer: