2011-02-09

Jobbelijobb

Idag ringde klockan 5.40!! När jag vaknade hörde jag Ludde ligga och snacka inne på sitt rum. Minuten efter hör jag det brakar loss i hans blöja! Godmorgon, säger man då :S Men jag var smart, jag gick ner och gjorde välling och kaffe ;) B fick ta blöjan, Hehe!

5.40, hörrni! Är inte det lite tidigt? Nu var ju det här första morgonen som vi behöver gå upp så tidigt på väldigt länge så såklart man är trött. Men 10 minuter sen till dagis och då hade ändå allt klaffat på morgonen, så inser jag hade vi behöver 10 minuter till! Herregud! 5.30 ska klockan ringa alltså! Och hur blir det de morgnar då skrutten verkligen inte vill gå med på nånting!? Pust! Aja, tur det bara är tre dar i veckan :)

Lämningen gick kanon :) Vi vinkade hejdå och sa pusspuss sen gick jag. Jag ringde faktiskt senare på förmiddagen för att kolla läget och allt var bra :) Han hade satt igång och lekt med än gång :) Och när jag hämtade han sa fröken att han varit så glad och snäll hela dan! Världens bästa unge, må jag säga!

Min första riktiga jobbardag gick också kanon :) Har så mycket idéer som jag vill utföra och det kommer bli så bra :)

Nu är jag ganska så astrött så det blir snart sängen för mig :)

Nattinatt och kram på er!
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

Helena sa...

Åh, vad kul att allt rullar på så fint :) När jag har lite mindre att göra med bflkurs, biltema och lägenhetskoll så kommer jag komma över och hälsa på :) Kan knappt hålla mig!
Kram